فروشگاه دینوک، محصولات را به تعدادی که در انبار خود موجود دارد، روی سایت عرضه میکند. به همین دلیل، پس از اتمام موجودی محصول، گزینهی «افزودن به سبد خرید» غیر فعال شده و کلمهی «به زودی» جایگزین آن میشود. بنابراین در صورتی که یک محصول در سایت قابل خرید باشد، در انبار دینوک موجود است و نیاز به کنترل مجدد با پشتیبانی سایت نیست.
در صورتی که موجودی یک محصول در سایت اشتباه ثبت شده باشد و مشتری کالای ناموجود را سفارش دهد، فروشگاه تلاش میکند تا آن محصول را تهیه کند. در صورتی که تهیه آن محصول امکانپذیر نباشد، خریدار میتواند تمام یا بخشی از سفارش خود را لغو کند یا محصول دیگری را جایگزین نماید.